لیزر تیتانیوم
دانلود جدیدترین موزیک ها
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



موضوعات
لینک دوستان
نویسندگان
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 455
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 565
:: باردید دیروز : 1001
:: بازدید هفته : 565
:: بازدید ماه : 5077
:: بازدید سال : 42929
:: بازدید کلی : 1668829
لیزر تیتانیوم

سال هاست که تلویزیون به یکی از جذاب ترین وسایل تبدیل شده است. مکانی که تلویزیون در آن قرار می گیرد معمولاً محبوب ترین قسمت خانه و محل جمع شدن مهمانان است. بنابراین دکوراسیون این مکان بسیار مهم است. انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید برای زیباتر کردن این مکان انجام دهید.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای پشت تلویزیون کار سختی نیست. اما اگر مدل های مختلف کاغذ دیواری را نمی شناسید، ممکن است اولین چیزی را که می بینید انتخاب کنید و در نهایت پشیمان شوید. در این مطلب پس از بررسی نکات مهم در انتخاب کاغذ دیواری پشت تلویزیون، ۱۰ مدل مناسب را به شما معرفی می کنیم. با ما همراه باشید

  

 

نکات مهم در انتخاب کاغذ دیوارپوش ماربل شیت پشت تلویزیون

قبل از اینکه با 10 مدل دیوارپوش ماربل شیت جذاب مناسب برای پشت تلویزیون آشنا شوید، خوب است چند نکته مهم را بدانید. این نکات عبارتند از:

فضا را روشن کنید: برای اینکه دکوراسیون پذیرایی خود را روشن تر نشان دهید، بهتر است از کاغذ دیوارپوش ماربل شیت روشن و شاد استفاده کنید. البته می توانید از کاغذ دیواری های رنگ روشن برای طراحی دیوارهای پذیرایی استفاده کنید اما رنگ دیگری را برای دیوار پشت تلویزیون انتخاب کنید.این تضاد رنگ نقطه کانونی جذابی را در خانه ایجاد می کند.

 

  

  

   

  

 

هماهنگی با دکور: بهتر است برای الگوی کاغذ دیوارپوش ماربل شیت پشت تلویزیون از سبکی استفاده کنید که با دکوراسیون و معماری خانه شما سازگار باشد. اگر مبلمان، پرده، فرش و سایر تزیینات منزل دارید و می خواهید با دیوار پشت تلویزیون هماهنگی داشته باشید، بهتر است بیشتر به رنگ ها، الگوها و طرح های تکراری در اتاق نشیمن توجه کنید.
نور مناسب - نصب کاغذ دیواری پشت تلویزیون کافی نیست! باید به فکر نورپردازی پذیرایی هم باشید. برای روشن کردن دیوار پشت تلویزیون می توانید از نوارهای LED یا چراغ های نقطه ای و جهت دار استفاده کنید. البته نور تابیده شده به کاغذ دیواری نباید آنقدر زیاد باشد که روی تماشای تلویزیون تاثیر بگذارد.

به بودجه توجه کنید: کاغذ دیواری ها در طرح ها، مدل ها و متریال های مختلفی ساخته می شوند. طبیعتا هر کدام از این مدل ها قیمت مخصوص به خود را دارند. قبل از انتخاب نوع کاغذ دیواری بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید را محاسبه کنید و سپس با توجه به بودجه بهترین طرح و رنگ را انتخاب کنید.
خرید اینترنتی: قبل از مراجعه به فروشگاه های کاغذ دیواری فیزیکی، یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید و از مدل ها و قیمت های کاغذ دیواری مناسب پشت تلویزیون مطلع شوید.برخی از سایت ها کاغذ دیواری را با تخفیف بالاتر ارائه می دهند. در این صورت حتی می توانید خرید آنلاین را امتحان کنید.

 

 

مدل های کاغذ دیوارپوش ماربل شیت پشت تلویزیون

در این قسمت ۱۰ مدل کاغذ دیواری را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آنها برای دیوار پشت تلویزیون استفاده کنید.

 

کاغذ دیواری طرح سنگ

یکی از محبوب ترین طرح های کاغذ دیواری مناسب برای پشت تلویزیون، طرح سنگ است. این مدل فضایی جدی به اتاق پذیرایی می دهد و تا حدودی از صمیمیت آن می کاهد اما برای خانه های بزرگ و مجلل بسیار مناسب است. کاغذ دیواری های طرح سنگ در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند.

برخی از مدل های این نوع کاغذ دیواری دارای تصاویری از سنگ های کوهستانی هستند و برخی دیگر شبیه آجر و سنگ های ساختمانی چیده شده هستند. این نوع کاغذ دیواری علاوه بر اتاق پذیرایی در اماکن عمومی مانند اتاق انتظار فرودگاه یا ادارات نیز کاربرد دارد و حال و هوای جدی به محیط می بخشد. البته در صورت استفاده از اسلب سنگ نیازی به نصب کاغذ دیواری نیست.

   

 

کاغذ دیواری هندسی

اگر به دنبال طرحی پرطرفدار برای دیوار پشت تلویزیون هستید، می توانید روی کاغذ دیواری هایی با نقش های هندسی نیز حساب کنید.این نوع کاغذ دیواری ها تنوع زیادی دارند و به همین دلیل پس از طرح سنگ، جزو پرطرفدارترین مدل های مورد استفاده برای نشیمن خانه های لوکس ایرانی محسوب می شوند.

در این نوع کاغذ دیواری می توانید از اشکال هندسی ساده گرفته تا اشکال پیچیده و عجیب را ببینید. اگر نمی خواهید کاغذ دیواری پشت صفحه نمایش ال سی دی بیش از حد چشمگیر و حواس پرتی باشد، پیشنهاد می کنیم کاغذ دیواری هندسی بخرید زیرا بهترین گزینه است.

 

کاغذ دیواری طرح اسلایم

طرح های اسلیمی به کاغذ دیواری کاشی کاری شده در کاخ ها و مساجد راه پیدا کرده است. امروزه می توانید انواع کاغذ دیواری های طرح دار لاغر را در بازار مشاهده کنید که به خانه شما حس ایرانی می دهد. این طرح برای دیوار پشت تلویزیون نیز مناسب است و پس زمینه جذابی به آن می دهد.

کاغذ دیواری های طرح دار نازک در رنگ ها و طرح های مختلف تولید می شوند. اگر دکوراسیون منزل شما سنتی و کلاسیک است، کاغذ دیواری اسلایم یکی از بهترین گزینه هاست. در طراحی اتاق تلویزیون سعی کنید طرح های ساکت تری برای دیوار پشت تلویزیون انتخاب کنید تا توجه خود را از تلویزیون به دیوار منحرف نکنید.کاغذ دیواری با طرح گل و برگ.

بسیاری از افراد دوست دارند دیوار پشت تلویزیون را با عناصر طبیعی پر کنند. انواع کاغذ دیواری گل و برگ وجود دارد که می توانید از بین آنها برای پشت تلویزیون خود انتخاب کنید. جالب اینجاست که آنها این کاغذ دیواری ها را با برگ ها و گل های کوچک تا خیلی بزرگ تولید می کنند تا افراد بتوانند با توجه به علاقه خود یکی را انتخاب کنند.

برای خانه هایی با پرده و مبلمان مدرن، انتخاب کاغذ دیواری گل و برگ بسیار مناسب است. اگر از کاغذ دیواری هایی با برگ و گل بزرگ استفاده کنید، فضای خانه بزرگتر از حد معمول به نظر می رسد. در انتخاب رنگ و نقش گل های حک شده روی کاغذ دیواری دقت کنید تا با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشند. این نوع کاغذ دیواری فقط در منازل کاربرد دارد.

 

کاغذ دیواری راه راه

اگر دوست دارید فضایی جدی در خانه ایجاد کنید، کاغذ دیواری راه راه را پشت تلویزیون نصب کنید. این الگوی کاغذ دیواری بیشتر برای محیط های اداری، اتاق انتظار و امکانات پزشکی استفاده می شود. البته از طرح های رنگی آن می توان در نشیمن خانه ها نیز استفاده کرد.جهت راه راه های این کاغذ دیواری ها افقی یا عمودی است. اگر این کاغذ دیواری ها به صورت عمودی نصب شوند، ارتفاع خانه را بزرگتر نشان می دهند و اگر به صورت افقی نصب شوند، فضای (محیط) خانه بزرگتر به نظر می رسد. با توجه به نیاز خود این نوع کاغذ دیواری را در منزل یا محیط های دیگر نصب کنید.

 

کاغذ دیواری پوستری

یکی دیگر از مدل های کاغذ دیواری مدرن و مناسب پشت تلویزیون، مدل پوستری است. این نوع کاغذ دیواری مانند یک پوستر بسیار بزرگ پشت تلویزیون نصب می شود. حتی می توانید تصویر مورد علاقه خود را روی این والپیپرها چاپ کنید و آن را پشت تلویزیون بچسبانید. برای پشت تلویزیون بهتر است از تصاویر طبیعی یا عناصر فانتزی و هندسی استفاده کنید.

قیمت کاغذ دیواری پوستری نسبت به مدل های دیگر بیشتر است زیرا طرح و نقش آن به سلیقه شما چاپ می شود. این نوع کاغذ دیواری ها خانه و نشیمن شما را خاص می کنند. هر چه تصویر حک شده روی آن خاص تر باشد، خانه شما منحصر به فردتر خواهد بود.

 

 

کاغذ دیواری سه بعدی
چند سالی است که والپیپرهای سه بعدی وارد رقابت شده اند. اگرچه این نوع کاغذ دیواری هنوز چندان مورد استقبال قرار نگرفته است، اما افراد زیادی به آن علاقه مند هستند.نوع دیگری از کاغذ دیواری که می توانید پشت تلویزیون در اتاق نشیمن نصب کنید کاغذ دیواری سه بعدی است.

خاص بودن و ایجاد فضای سه بعدی در خانه یکی از جذابیت های این نوع کاغذ دیواری است. اما مشکل اینجاست که شما فقط از یک جهت می توانید تصویر سه بعدی را روی والپیپر ببینید. و از جنبه های دیگر، روی کاغذ دیواری احمقانه به نظر می رسد. به همین دلیل بسیاری از افراد از خرید آن منصرف می شوند.

 

کاغذ دیواری طرح برجسته
برخی از کاغذ دیواری های موجود در بازار طرح های برجسته ای دارند. این نوع کاغذ دیواری به دیوار پشت تلویزیون ابعاد بسیار جذابی می دهد. کاغذ دیواری برجسته می تواند هندسی، سنگی یا سیلتی باشد. در واقع مراحل ساخت این نوع کاغذ دیواری با سایرین متفاوت است وگرنه می توانید در طراحی با آن ها یکسان باشید.

تنها مشکل کاغذ دیواری های برجسته این است که گرد و غبار و خاک پشت آنها پنهان می شود. برای تمیز کردن این مدل کاغذ دیواری باید بیشتر تلاش کنید. اما از نظر ظاهری جذابیت بیشتری نسبت به کاغذ دیواری های معمولی دارد. لمس این والپیپرها حس جالبی به شما دست می دهد.


تعداد بازدید از این مطلب: 903
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

نویسنده : مهدی
تاریخ : دو شنبه 4 مرداد 1400
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
بین موزیک دانلود آهنگ جدید به هيچ ارگــان و گـروهي وابسته نبـوده و صرفــا بمنظور بهبود روند موسيقي کشور و ارائه خدمات فرهنگي هنـري به ايرانيان عزيز مشغول فعاليت مي باشد.
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید